NOTA DEL ÁNGEL ROMÁN

Y en ese día se separarán dos monstruos, una hembra llamada Leviatán, que morará en el abismo sobre donde manan las aguas, y un macho llamado Behemot, y ocupará con sus pechos un desierto inmenso llamado Dandain

El Recado de C.C.

20 de febrero de 2009

Avance: Heaven on Earth

ESTO ES UN AVANCE DE HEAVEN ON EARTH:
ESPECIAL PARA EL BLOG

La Vida és Part Buscar Plaer i Part Trobar Dolor

Entre la boira es perd,
entre la boira es respon,
entre la boira els ecos,
entre la boira els buits.

Jo vaig preguntar:
" Que espera el meu bon doctor,
per què calla?

"El doctor va obrir la veu:
"Durícia, ja que és més fàcil mentir-se,
durícia, pel qual aquesta molt malament. "

"Alguna cosa li va passar fa temps,
i aquesta molt malament del cor,
pel qual calla tal infecció"

Amb la veu entretallada,
responent al doctor:
"Durícia per la qual va ser deshonrós,
durícia per la qual no va ser el millor"

" De què em parla?,
potser va ser, un mal amor"
va dir tremolant el doctor.

Vaig contestar amb la veu contreta:
"Aquesta ferida en l'orgull,
m'aquesta matant, no puc amagar-lo més
ja que m'està desposseint de la meva homenia"

Vas buscar plaer, en un bar desgastat.

El doctor, limitat per seu poc saber,
va voler enfonsar una mica:
"Què va ocórrer amb ell?
Què va passar al llit?"

"Van passar massa coses o potser gens,
sol em record amb ell a sobre del llit"
trencant-se en plor i molt malament en l'ànima.

Vas trobar dolor, en un greixós llit.

Així va ser una història
d'un home amb l'ànima destrossada.

Entre la boira descansa,
entre la boira parla,
entre la boira crea,
entre la boira s'enganya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario